Lenovo renunță la propriul brand și mizează pe Moto

de: Bogdan Cristea
09 11. 2016

Chinezii de la Lenovo nu vor mai produce telefoane cu propriul brand, optând, în schimb, pentru numele Moto.

Brandul Moto a reînviat sub gigantul Google, după care a fost cumpărat de chinezii de la Lenovo. Până acum, chinezii au menținut telefoanele din gama Moto separate de cele din gama proprie, dar au profitat de puterea economică a companiei, iar asta se traduce prin terminale fiabile cu specificații bune și cu interfață curată.

Lucrurile, însă, ar putea să se schimbe foarte mult în viitorul apropiat. După cum s-a mai scris, avem parte în continuare de noi gadgeturi Moto și tot mai multe zvonuri confirmă faptul că Lenovo s-ar putea să renunțe la realizarea de smartphone-uri sub brand propriu. După cum scriu cei de la The Next Web, chinezii au cheltuit în jur de 2,91 miliarde de dolari pentru a achiziționa Motorola, iar la începutul anului, oficialii au anunțat că ar dori să renunțe la denumirea respectivă.

Anunțul respectiv a venit într-o perioadă în care Lenovo are parte de schimbări importante. Compania își dorește o creștere a cotei de piață în China, și ar putea lansa unele serii noi de terminale. Android Police menționează că Moto M, lansat de curând în China, ar putea fi prima dintre acestea.

Cu numele de cod XTI662, Motorola Moto M este un gadget mainstream, cu o configurație decentă, un design atrăgător și un preț accesibil. La doar 295 de dolari beneficiați de o carcasă din aluminiu rezistentă la stropi de apă. Partea de procesare este o combinație între un Mediatek Helio P15 de ultimă generație cu opt nuclee și 4GB RAM. Memoria internă este de 32GB și toate acestea se ascund în spatele unui panou Full HD de 5,5 inci. Partea de captură este asigurată de o cameră principală de 16 megapixeli, iar în privința autonomiei, s-ar putea să reușiți să stați două zile departe de priză mulțumită acumulatorului de 5100 mAh.